Islamic Clock

Friday, February 24, 2012

Yusni n Lisa Kawin


Semalam berlangsungnya majlis pernikahan pelakon popular, Lisa Surihani Mohamed bersama pasangannya pengarah filem terkenal, Yusry Abdul Halim di Hotel Marriott Putrajaya. Majlis dihadiri hampir 250 jemputan ya terdiri drpd kaum keluarga terdekat dan wakil media.

Majlis dimulakan dgn upacara membalas pantun mengikut tradisi orang Melayu lama. Pasangan ini diijabkabulkan oleh Tuan Haji Halim Mat Isa, Pegawai Tadbir Agama Daerah Sepang dgn berwalikan abang sulung Lisa, Mohamed Azan Mohamed. 9 dulang hantaran telah diberi oleh pihak pengantin perempuan dan dibalas 7 dulang oleh keluarga Yusry yg telah digubah sepenuhnya oleh COSRY dgn kerjasama Eliza Elies Wedding. Pasangan ini bagaimanapun enggan mendedahkan jumlah wang hantaran mrka. Pada hari Ahad ini bertempat di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) akan diadakan pula Majlis Resepsi dgn anggaran jemputan 1,500 jemputan.

Sebaik sahaja Majlis resepsi selesai Ahad ini, pasangan pengantin baru ini dijangka ke Switzerland dan sekitar Eropah untuk berbulan madu. Selamat Pengantin Baru kpda pasangan dua sejoli ini semoga berkekalan hendak-NYA.

No comments:

Post a Comment