Islamic Clock

Wednesday, June 22, 2011

Gelora Perasaan

Sejak kebelakangn nie mama rasa mcm tak berapa happy sangat, biasalaa ini adalah lumrah kehidupan... mcm2 dugaan dalam hidup nie. Adakalanya kita gembira, adakalanya kita sedih. Macam2 yg nak difikirkan, macam2 yg nak diuruskan, masalah kesihatan adik mama jg merupakan salah satu faktor yg membuatkan fikiran mama tak tenteram dan gundah gulana. Inilah dugaan dan hakikat yg amat berat untuk mama sekeluarga untuk menerima dan mengharunginya.

Ya Allah Ya Tuhanku Kau kuatkanlah dan kau Tabahkanlah hati mama dan keluarga mama untuk terus berjuang untuk mengharungi gelombang kehidupan ini. Kau berilah kami sekeluarga peluang untuk kami sekeluarga membuat yg terbaik demi untuk kesihatan adik. Doa2kanlah semoga adik akan cepat2 sembuh seperti sediakala...Insyaallah..

ctt: rawatan kimo kali ke 4 yg sepatutnya pada hari Jumaat, 17hb.Jun 2011 xdapat dijalankan kerana adik demam. Adik mulai demam sejak DR. mulakan rawatan untuk kimo tambahan pd hari Ahad, 12hb. Jun 2011 yg lalu. Rawatan kimo yg seterusnya hanya akan dimulakan bila keadaan kesihatan adik bertambah baik.

No comments:

Post a Comment