Islamic Clock

Friday, May 6, 2011

Teka-teki Pilihanraya Ke-13


Kunjungan YAB ke konti Hot FM telah menarik ramai perhatian krna ia merupakan sesuatu yg luar biasa yg belum pernah dilakukkan oleh mana2 pemerintah/orang2 kenamaan. Dan ini dilihat sbg suatu pendekatan yg mesra rakyat atau lebih dekat di hati rakyat jelata terutama pendengar setia Hot FM. Spti yg sedia maklum, ini merupakan 'idea giler' Fara Fauzana yg saja2 mengajak YAB keudara di Hot FM, impiannnya ini telah menjadi penantian semua pendengar Hot FM. Spti yg dirancang kunjunganya amat dinanti2kan oleh semua pendengar Hot FM. Dan lebih gimmick lagi, PM sendiri ingin lawan dam aji bersama Faizal Ismail. Agak2 sape la yg menang???

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mencetuskan teka-teki bahang pilihan raya umum ke-13 dgn berkata ia mgkn diadakan pd satu tarikh @ bulan yg mempunyai nombor kegemarannya, 11.

Najib, yg jg Pengerusi Barisan Nasional, berkata kesukaannya pd nombor itu menyebabkan ramai pihak meramalkan bahawa pilihan raya umum kali ini akan diadakan pada 11 Nov tahun ini (11.11.11). Beliau berkata demikian ketika menjadi jemputan khas program pagi stesen radio Hot.fm di Sri Pentas di sini. Ketika ditanya lanjut oleh wartawan selepas program satu jam itu, Najib berkata tarikh itu ditimbulkan oleh pihak yg suka membuat teka-teki tarikh pilihan raya "untuk mengisi masa terluang". "Saya rasa elok diteruskan teka teki ini," katanya.

Kita tunggu n lihat apakah ini akan benar2 terjadi.........

No comments:

Post a Comment