Islamic Clock

Wednesday, August 26, 2009

Akukah Yang Bersalah...

Akukah yg bersalah dlm perkara ini...mmgla aku xsibuk mcm org lain [aku sedar sape diri aku]...kesibukan aku cuma kadangkala ajee.. kadangkala aku pun boring jg bl xder keje yg nak diuruskan tp bl berlaku sesuatu knpa aku yg dipersalahkan??? betulkah mmg aku yg bersalah???adakah kesalahan itu berpunca dari aku seorg??? aku terima jika ianya berpunca dr kesalahan diriku.... macam mana plak kalau orang lain yg buat salah tp aku yg dipersalahkan??? berfikiran positiflah dalam membentuk jatidiri [tabahkan hatiku dlm mengharungi cabaran & dugaan]... aku terima jk mmg aku yg bersalah. Aku bukannya kaki ampu @ kaki bodek. Aku xkisah orang nak tegur aku tp aku tak suka org mengata dibelakang aku.....

Sesungguhnya DIA Maha Kaya dan DIA Maha Mengetahui akan segala2-NYA....................

2 comments:

  1. ada yang mengata atau menyalahkan ke????...

    ReplyDelete
  2. cam ade jer, tp xperla, manusia biasalaa... kita jadikannya sbg pengajaran untuk kita mempertingkatkan diri kita di masa hadapan...

    ReplyDelete