Islamic Clock

Tuesday, June 2, 2015

Aku Kecewa Dengan Sikapmu

                                                           ku kecewa dengan sikapmu..
kau kata kau sayang padaku,
tapi kau membuatku resah menunggu secebis jawapan,
kau kata kau rindu padaku,
tapi dengan senang janji kau mungkiri,..
ku hilang segala2nya...
jiwaku kosong...hatiku kecewa...

apakah benar aku tidak layak bersama dengan orang kusayangi,
aku sedar,
aku tidaklah sepadan denganmu,
siapala aku di sisimu.....
aku cuma insan yg kerdil dibumi Allah swt..
dari segi paras rupa,harta,dan sikapku,
aku cuma ada agama yang boleh ku berikan padamu,
siapalah aku....siapalah aku....
 
aku tak mengerti mengapa aku dipersamakan dengan orang lain,
walhal aku tak pernah sama sekali melakukannye..
bile aku bersabar denganmu,
kau pijak kepalaku,
bile aku menasihatkn mu,
kau kate aku marah dan beremosi..
apa salahku.....

aku cuma menanti satu kata dari hatimu,
namun susah benar kamu ingin mengucapkannya,
seolah2 aku ini tidak wujud dalam hidupmu,

aku juga punye sebuah perasaan,
perasaan yang ingin dibelai,dimanjai,dikasihi dan disayangi,
jika benar engkau menyayangiku dan merinduiku,
berubahlah kau untuk kebaikan kite..
bukan tuk diriku..

aku tidak mahu bertikam lidah denganmu.
SAYANGKU..cume kau di hatiku..
segala jasa dan pengorbananku tiada nilai bagimu
kupasrah jika ini pengakhirannya
 
hanya padaMu ku berdoa 
moga Kau kuatkanlah dan kau tabahkanlah hatiku 
walau pun pedih dan perit 
hidupku masih perlu diteruskan 
demi permata hatiku
putera dan puteri2 yg kusayangi
dikaulah segalanya
dikaulah penawar segalanya...
kehadiranMu tiada galang gantinya
walau susah kukorbankan segalnya demi permata hatiku...

No comments:

Post a Comment