Islamic Clock

Thursday, September 10, 2009

Kursus Di Bulan Puasa

Arini mama ada kursus E-LATIHAN, kursus nie sepatutnya diadakan pada hari selasa lepas [8 September 2009] tapi ditangguhkan pada hari ini [khamis] 10 September 2009 berikutan semua PTJ terlibat dengan Audit Prestasi Akademik pada 8 & 9 September yg lepas. Best ke kursus bulan2 pose ni..hhhmmm xpee la dah tugas kenela mama pergi jugak kursus tu sbb ianya berkenaan dgn bidang tugas mama, untuk prospek keje mama jgak betul x....jap lg leh la pegi kursus katanya mula jam 9am.

Sukacita jg mama nak kongsikan khabar gembira yg telah diumumkan oleh PM kita petang semalam iaitu Bantuan Khas Aidilfitri sebanyak RM500.00 kepada semua kakitangan sokongan bagi membantu meringankan bebanan sempena Aidilfitri dan sesi persekolahan akan datang. Agihan bayaran akan dibuat dua kali iaitu RM250.00 sebelum Aidilfitri dan bakinya pada Disember ini.

Syukur Alhamdulillah, walaupun jumlahnya tak mencukupi dengan kadar sara hidup sekarang yg tinggi namun sekurang2nya ia sedikit sebanyak dapat membantu meringankan kos untuk persiapan Aidilfitri dan sesi persekolahan yg akan bermula nnti.

Nanti ada masa mama sambung lagi...mama nak g kursus dululaa nnti lambat plak..

No comments:

Post a Comment